Wczytuję dane...

1. CZY REJESTRACJA JEST KONIECZNA, BY ZROBIĆ ZAKUPY?

Rejestracja nie jest konieczna do obsługi zamówienia. Jednakże zachęcamy do utworzenia konta, by otrzymać dostęp do aktualnych promocji, rabatów i ofert specjalnych.

2. MAM PROBLEM ZE ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA, CO ZROBIĆ?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Postaramy się pokierować Cie tak, by proces zakupowy był bezproblemowy.

3. JAK POPRAWNIE DOBRAĆ ROZMIAR UBRANIA?

Wymiary większości produktów podajemy na kartach produktów. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, napisz do nas email: sklep@e-lv.pl lub skontaktuj się poprzez formularz. Prosimy o uwzględnienie tolerancji pomiaru ubrań +/- 2 centymetry.

4. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Zamówienia realizujemy zazwyczaj do 48 godzin (w dni robocze). W wyjątkowych wypadkach realizacja zamówienia może potrwać do 7 dni roboczych. Zastrzegamy sobie, że w przypadku gdyby realizacja zamówienia miała się wydłużyć ponad 7 dni, poinformujemy Cie mailowo lub telefonicznie. W przypadku okresów świątecznych mogą wystąpić opóźnienia w dostawie wynikające z dużego obłożenia przesyłkami firm pocztowo-kurierskich.

5. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Formy płatności jakie akceptujemy to PRZELEW ZWYKŁY, PAYU. Na wszystkie wpłaty czekamy do 5 dni, następnie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Płacąc przelewem tradycyjnym pamiętaj by w tytule przelewu wpisać numer zamówienia! Dane do wpłaty przelewem zwykłym: F.H.U. Beta Beata Duczmal ING Bank Śląski 77 1050 1201 1000 0092 2975 3034

6. CZY WYSYŁAMY ZA POBRANIEM?

Tak, choć zachęcamy do opłacenia zamówienia przed wysłaniem. Obniży to koszty przesyłki.

7. JAK WYSYŁACIE PRZESYŁKI ?

Przesyłki nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, a także do punktów odbioru Paczki w Ruchu.

8. CZY MOGĘ ODEBRAĆ TOWAR OSOBIŚCIE?

Tak, oczywiście. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu wybrania dogodnego terminu.

9. CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY?

Przyjmujemy. Klient ma 14 dni na odesłanie przesyłki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

10. CZY JEST MOŻLIWA WYMIANA TOWARU NA INNY?

Tak, w tym celu skontaktuj się z nami przez e-mail: sklep@e-lv.pl

11. CZY MOŻNA REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY U WAS TOWAR?

Tak, można. Procedura reklamacji opisana jest w sekcji Obsługa Klienta.